טיול שנתי בגליל העליון לשכבת ח' חזר מהשטח

לאחר שבוע של גשמים, יצאנו לגליל העליון לנשום את האוויר הנקי, לראות את המפלים והנחלים השופעים, להנות מהפרחים שפורחים בשלל צבעים ובעיקר, לבלות ביחד עם החברים מהכיתה ומהשכבה.

ביום הראשון ירדנו את המסלול של נחל עמוד, עד בריכות שכווי. עברנו בדרך שני מתקנים חקלאיים עתיקים: טחנת קמח שבה טחנו חיטה לקמח ומבטשה, שבה ייצרו בדים מצמר של כבשים. בשני המתקנים נעזרו במי הנחל לייצור ולכן הם ממוקמים בצמוד למים.

בהמשך, נסענו לפסגת הר מירון, ההר הגבוה ביותר בגליל העליון, ועשינו סיור מעגלי עם תצפיות לסביבה.

אחרי ארוחת הערב באכסניית תל-חי התאספנו באולם הספורט לערב עם די.ג'יי ומוזיקה לריקודים. גם מי שלא רקד, נהנה מהאווירה.

ביום השני הגענו לפסל האריה השואג בתל-חי והבנו שהוא נמצא בעצם על קבר אחים של שמונת מגיני היישוב תל-חי שנפלו בקרב בי"א באדר תר"פ (על שמם קרית שמונה).

המשכנו לארבעת המפלים המרהיבים של שמורת נחל עיון. טיילנו בעיר המקראית דן ועברנו בדרך גם ב"גן עדן" וגם בעץ של פו הדב.

לסיום, חלקנו כבוד לנופלים באנדרטת אסון המסוקים שבה שילוב של מים זורמים ועומדים המסמלים את החיים שנקטעו, סלעי גיר וכלניות. שמענו באתר את השיר המרגש של ארז שטרק ז"ל, בוגר ביה"ס, שהוא אחד מ-73 הנופלים באסון המסוקים.

חזרנו לביה"ס עמוסי חוויות, נרגשים ומרוצים.

טיול מושלם עם צוות מושלם!