תעשיידע – "פרויקט חלל" בכיתת כתום ז'7

תעשיידע - "פרויקט חלל" בכיתת כתום ז'7

תלמידי כיתת כתום, השתתפו בפרוייקט חלל ייחודי. במסגרת הפרוייקט, למדו על התפתחות חקר החלל ונחשפו לפיתוחים שפותחו עבור החלל והפכו ליישומים המשמשים אותנו בחיי היום יום בתחומים שונים כמו רפואה, תזונה ותחבורה. תהליך פיתוח בהשראת טכנולוגיית חלל נקרא spinoff-העברה טכנולוגית.
התלמידים בחרו פרויקט העברה טכנולוגית וביצעו תהליך יזמי. הם אימצו את הטכנולוגיה של נאס"א לפיתוח מוצר חדש ופעלו בהשראתה. הם יצרו תוצרים יוצאי דופן וייחודיים וזכו למחמאות רבות. במפגש שהתקיים ביום חמישי ה- 18.2 עם הורי הכיתה, הוצגו התוצרים. במפגש השתתף מנכ"ל Spacell חללית בראשית, תא"ל במיל' שמעון שריד, אשר הביע את התרשמותו העמוקה מעשיית התלמידים ואף שיתף אותם בתכניות חללית בראשית הבאה.
עוד כיבדו אותנו בנוכחותם הגברת דיאנה אשכנזי מנהלת מחוז צפון תעשיידע, דן פרת-מנכ"ל תעשיידע ויעל אביב- מנהלת תכניות ארצית תעשיידע. התהליך אתגר את התלמידים לחשוב מחוץ לקופסא, לפתח חשיבה יצירתית, לעבוד בצוות ולהתמודד עם מידענות ברשת.
תודה לרשות המקומית על הפעלת הפרויקט ולגברת פרומה צולר, נציגת הרשות, אשר בירכה בחום את התלמידים, על השיתוף עם תעשיידע ומתן העשרה נוספת לתלמידי ביה"ס.
התוצרים מדברים בעד עצמם! תודה למחנכות הכיתה לילי וליטל על הובלת הפרויקט.
כל הכבוד!

כניסה למערכת