יום המורה תש"פ

יום המורה תש"פ

ביום ראשון ה- 22.12.19 צוין יום המורה בחטיבתינו. בחטיבה ב' זוהי מסורת לחגוג את יום המורה בשיתוף פעולה עם ועד ההורים, והשנה – בסימן חנוכה. ועד ההורים הבית ספרי בהנהגתה של היו"רית סופי איצקוב וסגניתה מזית בן שושן כיבדו את כולנו בשולחנות מלאים כל טוב.  ועד המורים שלנו עיצב את כל חדר המורים עם בלונים וברכות לרגל הארוע, בנוסף לשי אישי שניתן לכל אחד מהמורים.  מועצת התלמידים הבית ספרית הצטרפה לחגיגה, ורכשה אף היא שי לכל מורה.

מנהלת החטיבה שלנו ענת חן ברכה את המורים. אליה הצטרפה יו"רית ועד ההורים, סופי איצקוב, שברכה אף היא את המורים ולבסוף השמיע מאור בוסקילה – תלמיד כיתה ט'2  וי"ור מועצת התלמידים ברכה מחממת לב.  בתום הברכות, הדליק נאור, מדריך המוגנות שלנו, את הנר הראשון של חנוכה.  ולבסוף, נהננו מפעילות משעשעת ומגבשת שערכו הילה לוי טולדנו וסיון מצוות "הילולים".

תודה לועד ההורים המדהים של בית ספרנו, המייצג את הורי בית הספר הנהדרים שלנו, על אשר דאג לכיבוד הטעים. תודה למירי ליכטנברג שמובילה את מועצת התלמידים, ולתלמידי המועצה, המייצגים את תלמידנו הערכיים והמוכשרים, שהודו לנו ופירגנו לנו בשי שימושי.  תודה להנהלת בית הספר על התמיכה בארגון הפעילות, ותודה לחברות ועד המורים: ויקי פרל, עינב אלתר, דניאל גווילי ושירן בטש, על העזרה בארגון חגיגת יום המורה. אכן יום מיוחד ומרגש לכולנו. 

לאיגרת הברכה מאת ועד ההורים

יום המורה חטיבה ב

כניסה למערכת