אופיר דהן – מהדורה מוגבלת – הרצאה

לחיות עם המוגבלות ולנצח

אופיר דהן - מהדורה מוגבלת

כיתות ט' השתתפו היום, יום שישי ה- 13.12.19 בהרצאה של אופיר דהן, בוגר חטיבה ב' אשר מתמודד מגיל צעיר עם מחלת CMT (מחלה המתבטאת באיבוד של יכולת ההפעלה של שרירים ברגליים, בזרועות ובידיים).

בהרצאתו של אופיר שמעו התלמידים, מצד אחד, על הקשיים, הניתוחים הקשים, הכשלונות והדחיות שחווה, ומצד שני, על ההתמדה, הנחישות, ההתעקשות, והאמונה בדרך.  ההתמודדות עם הקשיים לוותה בתמיכה ועידוד של הוריו ומשפחתו.  את המשפט שנהגה אמו סנדרה לאמר: תנסה, מקסימום תצליח"  שמע פעמים אין ספור ואכן – הודות למאמציו ולתרגול הרב שעשה בפעולות יומיומיות ושגרתיות עבור אנשים אחרים, אך קשות מאוד עבורו – הוא הצליח בגדול:  אופיר סיים שירות צבאי ולימודי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, חי חיים עצמאיים בדירה שכורה עם בת זוגו, הוציא רשיון נהיגה ואף עושה ספורט אתגרי – סקי מים, גלישת גלים וסנפלינג בעזרת עמותת "רואים את האופק" ועמותת "אתגרים".  כיום אופיר מרצה בפני קהלים שונים על חייו, כותב תסריט על סיפורו, מתנדב ומפתח מיזמים חברתיים ומופיע כסטנדאפיסט.

את הרצאתו העביר אופיר בהומור רב ובמבט אופטימי ומחויך על החיים, אף שאלו לא היו קלים עבורו מרבית הזמן.  הוא הצליח לרתק את התלמידים ואותנו המורים ולתת המון תקווה והשראה.

מאחלים לו אושר והצלחה רבה בהמשך דרכו!

כניסה למערכת